Friday 9 June 2017

SAHUR APA?

Tahun ni sahur dah x meriah macam sebelum ni..
Selalunya kalau sahur mak aku memang x masak nasi..
Tapi mak aku akan sediakan makanan simple yang sedap
Kalai tengok kat post Ramdhan  tahun- tahun lepas ..
Huh sedapnya...
Tahun ni mak aku masak sempoi jer untuk sahur...
Aku...??
Aku memang x selera nak makan nasi ngan lauk bagai waktu sahur...
Kalau nasi goreng tu aku makan juga la sikit..
Kalau nasi putih memang tak arr...

Aku banyak minum susu jer...
Mak aku dah sediakan 6 kotak besar stok susu untuk aku


Kadang mkn ngna cornflake...
Dah 2 kotak besar dah habis...



Roti Bakar sapu butter pun buat sahur juga
Minum ngan air Tamar Cocoa


Murtabak Maggi...
Abang suk ar...
Aku..??
mmmm.....x jalan


Ada la 2x mak aku masak Nasi Goreng..
Abang je makan ..
Aku makan cornflake ngan susu


Ada sekali sup sayur & chickenball...
Makan ngan Nasi Goreng...
Pun hanya abang yang makan...
Aku...xmo



Acar Ikan Masin...
Mak aku masak sebelum puasa...
Buat sahur..
Pun aku xnak...
Mak aku jer


Maggi Goreng...
Pun abang suka la...
Aku x selera nk makan kalu sahur


Mak aku Biskut Cream Creaker + Kopi Susu pun jalan...
Kawe tok sey...
Hehehe...

 Aku bukan peminat Kurma
Tapi puasa kali ninaku boleh makan ..
Tapi ONLY waktu sahur...
Hahaha...kelakar
Aku boleh makan kurma ngan susu


Rezeki Kurma Tahun ni...
Ada yang maka ku beli
Ada 3 bekas tu mak aku cakap gift Ramadahan...
Mmmmm.....nak sanbung tido...
Hihihihi

No comments:

Post a Comment