Friday 9 June 2017

IFTAR MENU BAZAR....

Nasi Ayam Goreng Rempah...
Abang nyer...
Pic mak aku hantar by WA..
Mak aku pecah rekod Ramadhan...
X pernah lagi mak aku x masak..
Tapi semalam mak aki bagitau x masak...
Just beli makanan kat Bazar Ramadhan...
Abang yang belikan sebab semalam abang off


Sebenarnya semalam hanya mak aku ngan abang iftar kat umah...
Aku....
Aku iftar kat luar...


Kambing Grill...
Abanh cakap mak aki soh beli yang penjual dia pompuan cakap loghat Sarawak tu Lamb dia sedap...
Coleslaw dia pun terbaik...
Gravy memang mabeles..
Tapi abang cakap yang tu xde..
Ada 2 stall Kambing Grill...
Tapi yg 1 lagi dah habis .
Yang tinggal hanya kat gerai yang ni jer..
Rasanya kalau yang lain habis..
Yang tu x habis lagi....sebab apa???
Heee...meztilah sendiri mau ingatkan...
Hehehe..

Kuih favourite abang....
Minggu lepas  pun masa abang off..
Dah nak berbuka dah pun abang sanggup gi Bazar nak beli KUKH AKOK ni...
Abanh cakap 10 keping RM 5
Abang sorang habiskan...
Mmmmmmmm....
Nak citer banyak pun aku bukan iftar kat umah...
Hanya tengok pic & dengan dengar citer jerk..!!

No comments:

Post a Comment