Tuesday 27 December 2016

WAFFLE SEDAP DI ALAMANDA

Belated Mary Xmas untuk semua yang celebrate..exspecially Rishmika..
Heee...hari Krismas pun KL lengang..
Ramai yang balik kampung kot..
Ramai yang gi holiday kot...
Sebab semua cuti & kakak nak sangatvgi makan waffle kat Alamanda..
So lepas gi MPH...terus gi foodcourt tu..
Kakak la nak sangat makan waffle ni..
Kakak order Chocolate Nut & Ice Cream..
Hari ni mungkin sebab public holiday ramai orang kot ..
Nampak macam ice cream & chocolate Sauce tu kurang plak hari ni..



Ni yang kakak order minggu lepas tu..
Melimoah chocolate & ice cream tu..
Bento....
Abang nyer..
Mula aku suruh abang order Ramen..
Tapi sebab abang takut aku paw ramen dia..
Maka abang order bento ni..
Eh..bento tu bukan bekal ker..??
Hmmm...yer la tu sebab nasi tu dalam bekas bekal pun...
Hahaha nyesal giler abang order bento ni..
Nasi putih biasa jer ngan saseme chicken, miso soup,wasabi & soya sauce...
3x suap jer dah habis..
Absng cakap baik order nasi mandy..kenyang sikit sebab harga sama jer ngan nasi mandy....
Hihihi...
Mak aku cakap mungkin sebab ringgit dah jatuh..
Kalau makan bento no kat Tokyo mungkin bebera yen jer kot...
hihihi..



Aku nyer...
Heee...terpengaruh juga ngan kakak.
Terlior tengok waffle kakak.
Tapi aku xnak ice cream sebab tengah period pain...syyyyy..
Toppingnya just chocolate & nut ....



Honey & Nut topping
Rezeki dapat free..!!!!
Aku order Chocolate & Nut..
Tapi abang tu cakap dah tersalah buat..
Dia pun dah minta maaf..
Dah buat yang baru pun..
& dia  tanya nak x yang dia dah salah buat tu..
Kakak teragak2 .
Kakak tanya aku..aku memang aku cakap xnak..
sebab banyak2 x habis kang..
Tapi abang tu bagi juga & dia dah siap bungkuskan.. suruh bawa balik...
Ish...rezeki jangsn ditolak..!!!
Tq abang waffle..
Hihihihi  .


Roti John Spacial..
Apa mimpi ntah mak aku leh nak makan Roti John...
Setahu aku..mak aku x suka roti john..
Mmm...tu pun mak aku makan 2 slice jer..
Selebihnya aku ngan kakak habiskan
Huh..
Kakak la paling puas hati sebab dapat makan waffle puas2..
Siap dapat free tapau lagi...
Brrrr...Alhamdulillah..

No comments:

Post a Comment