Sunday 18 September 2016

PANNA COTA...MAKING BY ABANG..

Panna Cota...
Desert yang sedap & ayu jelita ni abang yang buat...
Naperrrr...??
X percaya...??
Akupun..kalau aku x tengok...aku pun x percaya..
Nampak cantik...
Sedapppppp


Tapi memang air tangan abang pun...
Abang ajak mak aku gi bli barang nak buat desert ni..
Kata abang ..nanti ada axam ada "Black Box"
Tapi abang kata cikgu dia dh bagi hint...
Untuk desert...kna buat desert Italy...
Mungkin Tiramitsu
Mungkinn Pana Cota



Abang kata kalau Tiramitsu dah biasa buat..
Tapi Panna Cota abang kata lum biasa buat..
Tengok abang  buat xde la susah sangat..
Aku yang tengokkk la...
Bukan aku buat..hihihi


Abang buat Panna Cota ni masa mak aku tengah tido petang..
Agaknya abang malas nak dengar mak aku bising kot...
Logik juga la..
Sebab masa mak aku dah bangun abang ada tunjuk puding nivyang dah siap..
Mmmm....macam-macam komen mak aku..
Tuang x sama banyak lah..
Hiasan x kreatif lah...
mmmm...mengalahkan Chef Joe dalam Master Cheff...
Padahal aku tengok rasa dah cukup cantik per...
Rasa pun sedappppppp
Lemak berkrimmm
Tapi kakak x suka..
Kakak makan sikit jer..
Yesssss..!!
Rezeki aku..
Heeee
Tapi resipi lupa nk tanya abang...
mmmmm...nanti lah whatsApp abang..


No comments:

Post a Comment