Sunday 6 July 2014

SAHUR 6 MAKAN MIHUN JEW..

Sahur hari ke-6..Jumaat...Makan Mihun Goreng jew....
Tapi Cornflakes tetap aku letak teapi aku juga sebab lepas makan Mihun Goreng...Nak makan Cornflakes...heee
Ni pinggan aku...Mihun Goreng Kicap & Telur Atas...Telur Kuning mesti nak cair ya buk...Bersama Air Wajib Waktu sahur..Teh O panas....
xtau la naper mak aku MESTI akan buatkan Teh O setiap kali sahur...Kat kampung pun sama...asal sahur mesti ada Teh O..Asal ada Teh Mesti Sahur...Eh,ada Teh O x semestinya sahur..tapi sahur mesti ada Teh O.....heeee
Ini pinggan abang..Telurnya harus keras gitew...Abang kata telur kuning cair xbest...hmmmm...Kuning cair la best...apa la abang nie....

Mak aku kata dia masak Mihun Goreng tu cun-cun je untuk 2 pinggan untuk aku ngan abang sebab mak aku nak habiskan Soto Madura yang lebih berbuka semalam tu....Tapi akhirnya mak aku tinggalkan Soto tu sebab kena habiskan Mihun aku..Aku makan sikit je sebab nak makan Cornflakes ngan susu....

No comments:

Post a Comment