Wednesday 28 May 2014

BELATED TEACHER'S DAY GIFT..!!!!


Kenapa lak tetiba ada pasal hari guru..?
Hari Guru kan ke 6 Mei..
Ni dah 27 Mei dah pun...
Semalam nyer citer...Semalam hari Selasa...lastday sekolah sebab start hari Rabu dah cuti sekolah ..Cuti pertengahan tahun
Semalam baru sekolah aku buat smbutan Hari Guru...Tiap tahun sambut hari guru 16 mei...tahun ni xtau naper cikgu2 sambut 27 mei plaks...Agaknya tarikh Hari Guru dah berubah kot...manalah tau,aku jer yang x sedar...hahahaha

Ni la gift untuk Hari Guru tahun ni....Petang hari Isnin masa balik dari amik kakak,aku ajak mak aku gi cari gift untuk Hari Guru...Aku ajak mak aku gi Mydin USJ sebab masa ikut mak aku beli barang dulu tu,nampak macam banyak barang yangsesuai nak beli buat hadiah..Tapi mak aku xnak..mak aku kata dah penat sebab dh nak malam...
Gi cari kat kedai barang kaca tapi semua nampak x menarik....

Ada ke..mak aku cadangkan supaya aku order je domino's pizza je sorang sebiji untuk bagi hadiah cikgu aku..hahahaha...xpernah di buat orang...hahahaha
Memang aku xnak la....bukan takat cikgu akan gelakkan aku....rasanya mau setahun cikgu gelakkan aku...huuuuuu x sanggup aku..
 Lastly kakak cadangkan suruh beli coklat je.
Kakak kata ...kalau coklat ok je buat gift.....
Akhirnya kotorang pun gi la cari coklat je....
Pastu tampal je ribbon supaya nampak cantik sikit....
Tapi memang dah dapat agak hari guru tahun ni x best sebab semua kawan2 aku pun cakap camtu..x ramai pun yang bawa hadiah..Langsung x nampak cikgu-cikgu buat sukaneka ke lawan bola guru & murid ke macam tahun2  lepas..Murid pun ramai yang x datang..sebab periksa dah habis..pastu nak cuti..Acara x meriah..Hanya ada persembahan murid ..pastu  hadiah guru..pastu balik.... x best langsung..!!

No comments:

Post a Comment