Friday 24 January 2014

TODAY IS MY BIRTHDAY........

Hari Jumaat....hari yang berkat...24 January 2014.....syukur sebab hari ni genap la aku 12 tahun...
Tak celebrate kat mana2 pun..Potong kek je...Pun potong kek awal sehari.....Beli kek ngan kakak petang semalam..Mak aku suruh beli kek kecik je sebab nak makan 3 orang je pun...Tapi kakak ngan aku dah tersalah order....
Masa nak tunjuk kek ni kat mak aku....aku ngan kakak dah cuak sebab takut mak kau marah..sebab mak aku kata beli yang kecik je...Tapi kakak kata redho je kalau kena marah sebab dah beli...
Kakak suruh aku explain kat mak aku...aku takut..lastly kakak juga la yang explain..pastu kakak suruh mak aku redho je juga...hahahaha..Mak aku x la marah tapi mak aku kata dia ingat kat abang...Kalau tahu nak beli yang besar baik la beli semalam sebelum abang balik...sian abang..!!! Tapi kakak asyik cakap suruh ,mak aku redho je...redho je la...xde rezeki abang la tu..macam2 la kakak cakap...sebenarnya kakak tu nak alih perhatian mak aku je tu..hahaha


 Aku suruh pekarja Sicret Recipe tu tulis "CELLA" tapi sebab dia xtau baca kot...dia dah tulis "CELLH"....Eeeeeiii lain kali kalau x reti tulis gi la sekolah dulu...!!!!
 Potong...jangan x potong...!!!
Kakak kata aku kedekut...potong kecik je...!!!!
Cheese Cake Oreo.....tengok kat katalog dia bukan main la banyak oreo dalam tu...bila potong ciput je...huhuhu


Ni hadiah dari mak aku sempena birthday aku yang ke-12......
Jam tangan sebab aku dah lama nak jam tangan..jam yang lama dah rosak...
Kakak kata macam jam dewasa..Tapi mak aku kata sebab aku tahun ni tahun akhir jadi kanak2...thn depan sekolah menengah xkan nak pakai jam kanak2 lagi......heeeee



Sebenarnya Achik ada kirim RM 50 untuk birthday aku..Achik kirik kat abang masa abang balik hari Selasa..Mak aku campur sekali duit Achik dengan duit mak aku untuk beli jam ni...


Kat sekolah tadi....Cikgu Normila kasi RM10 sebagai hadiah birthday aku..Rasa sejak Thn 1 lagi ....Tiap2 tahun Cikgu Normila akan bagi RM10 untuk birthday aku.....tq cikgu....
Hadiah yang aku dapat kat sekolah tadi......
 Dari BFF aku...Umi Amirah  si Gadis Sarawak......Cantikkkkkk...Aku suka sangat......malam ni aku tidur ...aku akan peluk...heeee.....TQ Umi....
Tik..Tok...Tikki..Tikki..Tok.....
Haaaa ni jam loceng hadiah dari Shasya,pun BFF aku....Jiran kembar meja ngan aku dalam kelas..........Tiap tahun Shasya x pernah lupa bagi hadiah untuk aku...Dulu walaupun Shasya duduk  lain kelas ngan aku, dia tetap akan ingat hari jadi aku....Tahun lepas Shasya bagi hadiah Novel "Kawan Baik Forever..." Sekarang aku sama kelas ngan Shasya...Duduk sebelah2 lagi....
TQ Shasya.......muah3...

No comments:

Post a Comment