Saturday 25 January 2014

MOTIVASI THN 6 BERSAMA IBU BAPA.....

Hari ni Sabtu ....aku tengok sekolah erea rumah aku ada sekolah ganti...Nampak sekolah dorang semua murid pakai baju kurung & baju Melayu..Hmmmm agaknya dorang buat sambutan maulidur rasul kot....
Sekolah aku hari ni ada Program Motivasi Thn 6 Bersama Ibu Bapa....
Mula-mula ada motivasi untuk pelajar dulu....motivasi bersama Abang Bad....
Abang Bad yang popular dalam Majalah Brilliant Student tu....Best tau Abang Bad ni sebab ceramah dia menarik & aktif...
Semua gambar dari belakang jew...Memang camera aku tapi yang amik gambar ni Teacher Dina...
Masa ni Cikgu Suhairi belum sampai....
Cikgu Suhairi tu jurugambar sekolah aku la....So, masa ni Teacher Dina pinjam camera untuk amik gambar
Satupun xde gambar aku..sebab mungkin Teacher Dina amik gambar dari belakang jew...
Lagipun Teacher Dina tu belum kahwin..Mesti dia malu nak jenjalan depan pentas kan..hehehehe
Apapun TQ Teacher Dina sebab amik gambar guna camera cokia aku ni..Dapat juga la ada gambar....
Aku ada...!!!!
Kau ada...????
Heeeeee

 Pukul 10.15 break...Makanan disediakan..Makan Mee Goreng...2 jenis kuih...Ibu bapa pun makanan sama je dengan murid....Tapi ni gambar amik dah petang..Mak aku nyer makanan..Mak aku x makan..bawa balik..eh,ada lagi ..adapat juga air mineral sebotol..
 Lepaa break baru ada Motivasi bersama ibu bapa....Pun amik gambar dari belakang  juga sebab duduk belakang...
Masa ni semua ibu bapa kena duduk bersama anak..Duduk bersebelahan anak la...Nasib baik mak aku datang..dapat la duduk sebelah mak aku...Ada yang ibu dan bapa pun datang dua-dua orang...Tapi ada juga yang ibu bapa x datang...
Masa ni Abang Bad bagi motivasi pada ibu bapa cara nak didik anak-anak & cara untuk anak-anak ambil hati ibu bapa & untuk jadi anak yang berjaya..
Semua yang  ibu bapa datang duduk atas kerusi..Yang ibu atau bapa x datang duduk didepan....Ada juga yang duduk bersama cikgu..Kira cikgu kena jasi  ibu bapa angkat la kejap..
Masa ni xtau la nak kata bangga ke tak...Bangga sebab duduk sebelah mak aku..Tapi kadang2 x privacy la..heee
Baru ada gambar aku sebab masa ni duduk sebelah mak aku & duduk pulak kat belakang..sempat la mak aku amik gambar aku...heeee
Pastu kena sign agreement antara anak dengan ibu bapa..hahahaha..Anak-anak kena buat perjanjian dengan ibu bapa untuk buat yang terbaik la.....xnak buat benda x elaok..nak study sungguh2 & apa2 yang baik2 la....hmmm...agreement aku..?
Heeee...hanya mak aku yang boleh baca sebab mak aku pun kena sign kat situ menandakan mak aku dah semak apa yang aku janji...heee
Pukul 12.30 program nipun habis....kamipun balikkkkkkkkk...!!!!

No comments:

Post a Comment