Tuesday 3 December 2013

BISKUT GERMAN LAGI....SAH MAK AKU TENGAH STRESS..HEEE

Hari ni pagi-pagi buta lagi seluruh rumah aku harum ngan bau biskut....Mak aku tengah meng cookies...hahaha ada ke perkataan tu...
Minggu lepas mak aku dah buat Biskut German ni...2 balang..tapi dah selesai..hahaha sebab sedap..malam2 sambil tengok TV atau layan FB aku hangkut sekali balang kuih tu & buat air milo panas...layannnn
Biasanya kalau mak aku memang duduk kat dapur je...& macam-macam benda yang dia masak tu...tandanya mak aku tu tengah stress,mungkin sebab study atau sbb kerja......betul..!!! mak aku kalau dia tengah stress,dia akan duduk je kat dapur & mula la macam-macam resipi dia keluarkan...
Bangun tidor je bau harum mak aku tengah baking....tapi hari ni nyer biskut ada sikit kureng la nak banding yang mak aku buat minggu lepas....tapi still sedap...baru petang tadi aku dah berjaya habiskan dekat 10 ketul biskut tu..hehehe
Bukan tu je....Mak aku juga masak laksa lemak utara...kuah macam kari tu..tapi aku xde la plak amik gambar tadi sbb aku sibok kemas bilik aku tadi...
Aku biar je mak aku dengan stress nyer..hahaha


No comments:

Post a Comment