Sunday 17 November 2013

ANNUAL DINNER...AKU BANGGA MENYUMBANG TENAGA....TAPI ADA YANG MENYAKITKAN HATI JUGA....

Hari Rabu malam yang aku nantikan pun tiba...

Sukanya aku dapat pakai "peplum" idaman aku ni...nampak warna x sama..tapi baju yang sama...Syyyy... tas tangan tu aku rembat mak aku nyer....hahaha...kasut aku pakai juga sedondon ngan baju...high heel lagi.... pun aku rembat mak kau nyer....



Ni la partner aku untuk jaga kaunter pendaftaran & bawa dulang hadiah..sebenarnya baju aku ngan Aina sama saiz..sama warna tau....Aku ngan Aina kat pentas.Aina bawa mangkuk yang berisi nombor untuk cabutan bertuah..Aku tengah pegang minyak wangi untuk hadiah ...hehehe..Masa kat kaunter pendaftaran xde gambar sebab masa tu cikgu Suhairi..juru gambar..belum sampai...dia memang selalu lambat..hahaha..
Setiap cikgu juga dapat sekuntum bunga ros segar....Ni bunga ros aku ngan Aina...xde orang bagi kat kitorang pun...kitorang jew amik sendiri sebab kitorangpun wat kerja tau...hehehe


Antara cikgu2 yang bergambar kat pintu gerbang...Masa ni dh nak balik..Semua bawa balik hadiah..ada yang sikit ..ada yang banyak...

Dalam seronok2 tu ada la sikit terselit sakit hati aku ngan sorang tu....kata2 dia yang menyebok & ada la satu dua lagi yang sangat menyakitkan hati....sib baik aku masih ada sikit lagi kesabaran...aku boleh control diri & masih boleh senyum... :-)....jap nak tarik nafas jap...nak kurangkan sikit rasa kesakitan kehatian....hmmmmmm

Haaaa...biasa la...kebanyakan tempat yang ada aku...akan juga ada Ariff...eh..betul ke..? hehehe...ada yang betul..ada yang kebetulan...Malam tu Ariff pakai dothi...pakaian India..sebelah tu Syasha...Malam tu Syasha ngan Ariff jadi emcee...tapi lastly sebelum balik ni je gambar yang sempat amik...heee




No comments:

Post a Comment