Wednesday 16 October 2013

BALIK KAMPUNG RAYA HAJI 2013

Raya Haji hari Selasa 15 Oktober 2013...Sekolah cuti Isnin & Selasa jew...Tapi kitaorang balik kampung juga...12 Oktober 2013...pukul 8.20 kitorang dah sampai R&R Sg Buluh...mak aku kata nak b/fast situ tp ramainya orang...singgah tepi pam minyak Petronas...gi beli susu & roti jew..pastu terus jalan...Singgah R&R Tapah juga ramainya orang..Lastly singgah b/fast R&R Sg Perak...Sampai kampung dah petang....

Yang bestnya singgah amik Haikal kat KAFA...terus bawa dia balik umah nenek...tapi dia x tido kampung sbb hari Ahad dia sekolah...pagi sekolah kebangsaan...petang plak dia ada Hari Anugerah Cemerlang KAFA...bangga la sepupu aku ni...dia dapat anugerah "Tunas Harapan"...sbb dia wakil sekolah agama dia untuk Syarahan Peringkat Kebangsaan bulan November nanti...dapat piala besar tapi x dapat aku tengok sbb piala tu dah hantar balik rumah dia..
Hari Isnin Haikal ponteng sekolah kebangsaan sbb nak dok kampung nenek ngan aku..hahahaha...petang aku gi hantar dia KAFA...abang yangn hantar ngan  kete..aku ngan Aqil ikut skali..tapi..sampai KAFA hanya sorang je murid yang ada..Masuk haikal 2 orang je la...hahaha..Lastly balik rumah nenek...sambung main ngan kawan2 aku...Mayah & The Gang...Plan esok nak gi raya sama-sama...

No comments:

Post a Comment