Monday 16 September 2013

SELUAR TRACK..DAH JADI KASUT...

Hmm...3 hari cuti...3 hari jugak kuar...tp xde la gi mana sangat pun...makan kenduri je pun...
Apa plak citer seluar track jadi kasut...Panjang citernya..Pendekkan la..hehehe
Ni saja la aku amik gambar kt jalan...masa ni  semua kenderaan tengah  jem jap sbb ada 3 kenderaan tentera yang panjang giler tu tgh konvoi...tanya mak aku apa nama kenderaan tu..mak aku pun x tau..Pagi tadi lepas breakfast...aku ajak mak aku gi AEON nak cari seluar track sbb seluar track aku  tinggal 1 je yang elok...Hari tu dah tengok kat Giant tapi...mak aku kata dah la x cantik..harga pun x cantik..hehehe...Minggu depan aku terpilih gi Pulau Tioman untuk Program "Rainforest For Reef"...Aku ngan Ariff..Syukur sangat sbb Allah masih bagi rezeki kat aku...Minggu lepas aku frust sangat sbb x terpilih untuk ke Kem Membaca Tokoh NILAM Wilayah Persekutuan tu..Aku hanya sampai Ujian Saringan je kat BTPNKL...Rupanya Allah nak bagi rezeki aku gi Pulau Tioman....Alhamdulillah..


 Haaa..ni la seluar track yang dah jadi kasut..hahaha..Sebenarnya lepas beli seluar track untuk aku..mak aku ajak plak cari kasut..bukan untuk aku tapi untuk mak aku..Mak aku kata dia nak beli kasut sbb kasut yang mak aku pakai setiap hari tu dah rosak alasnya...Hmm..rupanya,mak akupun cam kakak juga ..lambatnya pilih ...sampai jemu aku tunggu
Patut la..ingatkan nak beli sepasang...
Rupanya ....
Dua pasang la...Mak aku kata jangan banyak cakap...baru ni je nak belanja untuk diri sendiri...Lagipun ni mak aku kata duit dia amik upah anyam ketupat masa bulan puasa hari tu...Tahun lepas pun mak aku kata dia beli kasut raya dengan duit anyam ketupat..0ooo..kiranya ni ganti kasut raya la ni..hahaha..sian mak aku ..baru beli kasut raya..kasut raya haji la kot..hehehe
Hmm..biar la mak aku ngan kasut dia...aku nak makan mousse yang sedap ni...Tadi sebelum balik kakak nak beli roti sbb dia kata lapar..hmm,tu la..sapa suruh bangun lambat..x sempat nak makan nasi lemak...Tapi, dah kakak beli coffee bun tu,,,xkan aku nak tengok jew,,,Aku sambar la mousse ni satu..hehehe

Mak aku kata lepas ni , jangan nak minta apa2 lagi dah...sebab nanti nak gi Tioman ... Kakak plak nak gi Kilang Naza kat Kedah...




No comments:

Post a Comment