Monday 9 September 2013

MEE MAGGI TOM YAM.....UNTUK HILANGKAN BORING HUJUNG MINGGU...!!!!

Haaa punya la panjang & lebar....sebenarnya memang itulah yang aku rasa....hari Ahad,dah sah-sah cuti..tapi x gi mana-mana....semalam hari sabtu pun gi hantar kakak seminar je..pastu sarapan Mc D & ronda2 Bandar Tun Hussein Onn...tu je..Hari ni Ahad x gi mana2..Mak aku kata nak basuh kain baju & nak rehat2 kt umah je...hmm..mana la aku x boring...

Hari ni...aku keje makannnn  jew....Petang mak aku dh buat Puding sagu Gula Melaka kegemaran aku...tapi rasa macam nak makan benda lain..tapi xnak la nasik...Hmmm...minta mak aku..nak makan mee maggi...mak aku x kasi...Aku mintak...mintak..& mintak...jugakkkk...

Akhirnya......mak aku buatkan juga semangkuk mee maggi tomyam...Kat  umah aku kalau mee tom yam ni mesti guna Mee Ruski..Mak aku..kakak aku & aku pun suka Mee Ruski ni sebab mee dia liat2 sikt & tom yam dia sedap..Tapi perisa tom yam je yang aku suka...Kalau nak buat maggi goreng mak aku akan guna mee maggi Maggi...
Saja nak iklan mee ni walaupun xdapat bayaran...hahahaha...
Tapi dalam pek tu hanya ada mee & perencah tom yam je tau...!!!! Sayur...tomato... & udang tu mak aku yg tambah ....kalau cari dalam bungks tu...compom xde...hahahaha
Apapun memang ni aku sowang jew makan....licin kecuali tomato...xtau la rasa macam manis je...x masam macam selalu...rasa macam anggur jew...Mak aku yg makan tomato tu...Mak aku kata yang tu tomato ceri..sbb tu manis..mak aku kata dia suka...hmmm,aku x suka....
Inilah Mee Tom Yam Ruski yang telah mengubat keboringan aku di hujung minggu...memang dh hujung sangatpun sbb dh lebih pukul 6 petang dh pun...Lepas makan..nak kena la plak gosok baju & siap beg...esok da skolahhhhhh......!!!!!!

2 comments:

  1. Mmg ni post lama tp sori nak komen jgk. Kenapa tak masak sendiri dik? Juz curious.

    ReplyDelete