Sunday 18 August 2013

PEKAN RABU ALOR SETAR...RAYA KE-7

Ni bukan Pekan Rabu Aloq Staq na....ni adalah pasar hari Rabu...kira macam Pasar Minggu la....Pasar ni ada setiap hari Rabu....aku suka sbb macam2 ada...



Aku ngan haikal tengah cari jersi..
Dengan bangganya senyum lebar bw beg plastik tu... dh dapat jersi sorang satu...Aku..Haikal & Kakak pun beli gak...Ni kalau abang tau mesti jelous ni...heee

Achik tengah pilih baju...heee..achik juga belanja beli bruch munge-munge..heee
Lalu depan butik ni aku terus jadi x tentu harah...Aku suka sangat tengok baju2 pengantin yang cantik...Kan cita2 aku nk buka butik sendiri..............heee
Masa ni dah keluar dari Pasar Minggu Pekan Rabu tu...
Pasni nak gi  lunch kat Gurun...nak makan Nasi Mandy..............................nyum3..



No comments:

Post a Comment