Sunday 18 August 2013

NASI ARAB a.k.a NASI MANDY....

Balik dari Pekan Rabu kami singgah rumah achik jap...Pastu nak gi lunch Nasi Mandy kat Gurun...Sian abang aku xdapat ikut sbb dia keje pukul 3.00 petang..Pakcik pun x ikut sbb dia dah gi makan kenduri dengan geng motor besar....mesti best kan...
Kami sampai dh pukul 3 lebey dah..memang lapar giler da...tengah tunggu order ....hujan lebat...

Sbb lambat sangat nasi tu sampai..Aqil mula tunjuk skill...panjat meja...ala...meja rendah je pun ...meje Jepun...
Aku ngan haikal posing2 dulu sebelum tukar meja sbb tempias hujan lebat.....
Aku ngan mak aku jew makan Mandy Kambing......
Yang lain semua makan Mandy Ayam.....
Laparrrrr....Makaaaannnnnn
Syyyyy,,,munge kat kepala aku tu achik belanja masa kat Pekan rabu tadi..satu lagi untuk kakak...cantikkkk...heee
Lepas makan kami nak cepat2 balik sbb Cikgu Liza nak datang rumah nenek kat kampung....




No comments:

Post a Comment