Saturday 24 August 2013

HARI SABTU..... SEKOLAH GANTI CUTI RAYA....

Hari ni sabtu 24 Ogos 2013 hari ada sekolah ganti..Ni ganti sbb cuti Raya minggu lepas...Ikut jadual Hari Selasa ...Tapi lepas rehat ada Majlis Sambutan Hari Raya Peringkat Sekolah...Cikgu dh bg tau sejak hari Isnin lagi...Ibu bapa pun dijemput...Semalam lagi ramai kawan2 cakap xnak datang sbb masing2 x puas hati sbb sambutan raya tapi xleh pakai baju raya...Dalam FB skolahpun ada 2 arahan satu cakap pakai baju raya...satu lg cakap pakai baju skolah....aku chat ngan kawan2 kt FB pun semua tgh pening xtau amna satu yang betu...tapi ramai yg bagi komen kena pakai baju sekolah...Alaaaaa...x best la camtu...

Akupun sbenarnya dh cakap ngan mak aku xnak gi skolah tapi mak aku suruh gi juga....Mak aku suruh pakai baju sekolah ....tapi sbb nak tunjuk protes,aku pakai juga baju raya...Hmm xde la plak gambar aku pakai baju tu...sbb masa wal pagi tadi aku pakai baju raya dengan muncung jew..hehehe
Ni gambar masa raya ngan nenek..Tapi nk bgtau yang pagi tadi aku dh pakai baju ni la gi skolah...tapi aku bawa juga baju skolah sbb takut xde plak kawan aku pakai baju raya...Hmm smpai skolah ramai yang pakai baju skolah dari baju raya..Sudahnya aku tukar la juga...Nasib baik aku bw bj PJ....

Hmm ni la aku dengan muka poyo selepas dh tukar dari baju raya pakai plak baju sukan jew....
Bukan aku jew bw camera...Ramai kawan2 lain pun bawa....Ni dalam kelas sebelum kami turun Dewan untuk  Mjlis Raya tu

Ni gambar masa awal pagi..x ramai sangat yang datang.....Ada yang pakai baju raya.. Ramai yang pakai bj skolah & baju sukan ...Ingatkan ramai yang x datang....Rupanya ramai yang datang lambat sebab nak datang dengan mak bapak dorang...Kan ibu bapa pun dijemput juga untuk Majlis Hari Raya ni....






No comments:

Post a Comment