Tuesday 27 August 2013

BEKAL HARI INI.......

Hmmm....sajer jer nak tulis jugak pasal bekal hari ini.....Bukan ada apa specialpun...sajer jer...
Hari ni mmg x bleh nak excuse la skolah agama sbb ada trial UPKK lagi... Baru hari ke-2 kan.....huhuhu...
Kat skolahpun hari ni ...asal xde cikgu masuk je...masing2 buat ulangkaji UPKK...selalunya kami pakat bercakap je x habis2...hehehehe

Smalam bawa bekal sandwich telur je...Hari ni...

 Hari ni bawa Nugget Ikan Tempura...Yang biru tu aku nyer.. Yang kuning tu kakak nyer...Aku sudah je mandi pgi tadi..nampak mak aku dh siap goreng & masukk dalam tupperware tu dh... Sama banyak arrrrrr....
Ni bekal extra untuk makan tengahari aku plak...Hari ni ada ujian...x mo makan nasik la...nanti ngantuk..Mak aku buat sandwich telur lagi.....& roti dengan cheese....Yang inti tebal tu sandwich telur... Yang nipis tu intinya cheesedale.....
Jadinyer...ni la bekal untuk hari ini....

Eh...belum cukup syaratnya....Haa..ni ha... sos cili nak makan ngan nugget...Ala...sos ni kalau beli KFC memang aku akan simpan untuk senang nk bawa bekal.. Dulu2 mak aku kata sos yg dh pack macm ni boleh minta kt kaunter kalau kita "dine in" kt restoran KFC...skarang mana ada lg....sos tu kena tekan kt paip dia boh dalam pinggan "mini" je... Selalunya aku la jd mangsa jadi tukang paip sos tu...hee
Taraaaa...dh siap bekal hari ni.... Masa ni mak aku dh bising suruh gi pakai baju skolah...sbelum mak aku bebel banyak2 lagi...baik aku cabutttttttt

No comments:

Post a Comment