Thursday 18 July 2013

HOT DOG...sahur 9

Sajew jew nk bg banyak tulis...bananyak penat...& banyak tenaga..makanya aku tulis pulak sahur pagi tadi....Hmm hari ni dh 9 hari dh puasa...
Sahur tadi mmg malas giler aku nk bangun...Tp sbb teringat durian crepe ada lagi 2 ketul..terus aku bangun...hmm xsanggup aku nk tgk durian crepe tu waktu siang esok...baunya..boleh menggoda aku tau....heee


Pukul 5 lebih mak aku kejut..Lepas basuh muka...hmmm nampak mak aku tgh buat ni...hot dog....sosej tu aku pilih masa ikut mak aku gi Hero..sosej keju......Yang banyak sos tu kakak nyer...yang banyak mayo tu ahaku la nyer...& yg macam talian hayat,sosej dh patah  & banyak salad tu mak aku nyer...Air..?
 biasa la teh 0 panas.....
Opps..lupa ...durian crepe 2 ketul tu aku makan 1 1/2 ketul..1/2 ketul mak aku makan..Kakak x nak...Alhamdulillah....Hari ni nak suruh mak aku buat lagi durian crepe tu....sedapppppppp



2 comments:

  1. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚kelakarlh cella ni... Kita suka baca blog ni.. 😍😍

    ReplyDelete