Wednesday 10 July 2013

BUKAN PAPAN KAYU DITARAH....

Apa maksud...apa kaitan....tapi itu adalah sparuh dari pantun 2 kerat yang mak aku selalu guna..ada lagi sambungannya......heeee
.....BUKAN MAKAN,MENTEKEDA**H....hahaha tu bahasa kasar tu...tapi maksudnya ialah makan yang melampau2..makan banyak sangat @ makan yg x hingat donia la kata mak aku.....sebabnya....ni ha kat bawah ni....
Haaa...jangan x caya...2 pizza regular saiz tu aku makan ngan kakak je..sorang sebiji...aku ulangi..sorang sebiji & bukan sorang sepotong hokey....& yang lebih dahsat tu...2 biji tu = dengan 12 slices....& kakak aku cuma mkn 2 slice...lagi 10 tu aku yang bedal....xtau plak naper aku boleh habiskan banayk tu...Eh,aku baca bismillah la...tapi mungkin sbb aku stress kot...

Ceritanya dh berlalu 2,3 hari lepas...hari Sabtu lagi.....Pagi t mak aku ada kursus..Kakak plak ada sukan kt stadium...aku nk je dok umah sengsorang tp mak aku x kasi sbb takut tinggalkan aku sorang...Nak ikut kakak..kakak x kasi...sudahnya nasib baik cikgu sikin offer aku dok umah dia...hmmm sbb ada Syasya akupun setuju...Lastly aku ikut Syasya gi skolah agama dia sbb ada sukan..

t/hari mak aku amik aku & terus amik plak kakak kat stadium w/pun belum habis sukan...sbbnya mak aku ada hi tea kt hotel apa ntah...biasanya kalau mak aku ada majlis apa2 mak aku akn order pizza @ beli KFC @ Mc D untuk kami...nk pujuk la tu...

Tupun sib baik ada offer.... 2 regular pizza 30 hinggit...siap boleh pilih axtra chees..hehehe...tp extra chees tu sampai 7 Julai je....& maka dengan penuh stress aku makan sampai x ingat dunia....




No comments:

Post a Comment