Monday 17 June 2013

MEE MAGGI KARI ....ADA CLASS TAU..!


Mee segera..mee maggai cepat dimasak sedap dimakan...memang aku suka..Tapi mak aku kata tak boleh selalu sangat makan....Sebab tak bagus untuk kesihatan.. Tak tau la betul ke tak..Kadang2 apa yang mak aku cakap ada macam2 maksud...Boleh jadi memang itu maksudnya..Boleh jadi takde stok,boleh jadi mak aku xnak beli,boleh jadi mak aku xnak masakkan  & boleh jadi macam2...

Tapi yang ni ...mak aku la juga yang buatkan...Bukan hari ni...tapi dah tak ingat hari dah pun...Mee maggi kari..Mak aku letak udang..limau...cili padi tu aku buang masa nak makan...Mak aku kata kalau kita letak hiasannya buat kita lagi selera nak makan...Ye ke..?
Betullaaaaa..... Dua- dua gambar ni sma je meenya..Dalam mangkuk atas tu ada udang jew...Pastu bila mak aku dah letak limau nipis ,daun sup & cili padi tu...rasa mcm yang bawah tu lagi sedap..Padahal mee yang sama.. Patut la...kalau dalam  Master Chef tu dorang hias macam-macam... O0ooooo  macam tu....

No comments:

Post a Comment