Saturday 29 June 2013

INI TIDAK ADIL........

Masih citer pasal Pangkor....Tajuk atas tu sbb mak aku bgi duit lebih pada kakak....Ye la masa balik dari Pangkor ...semua bas & cikgu2 singgah Lumut shoping macam2 barang laut....Masa nk datang Pangkor hari Jumaat tu mak aku bg 20 hinggit je kat aku...Kakak aku dapat 70 hinggit....
Aku cuma dapat beli keychain yang 4 sepohinggit tu jew...sepohinggit lg aku simpan takut cikgu berenti R&R ke untuk makan...Kalau xde duit nk makan...mau aku nangis satu dunia sedih....

Tengok.....kakak aku dengan bangganya la siap beli macam2...tapi sampai rumah...aku juga yang makan....hehehehe
Yang aku x puas hati tu...ni ha..satay ikan,satay udang & bilis serta 2 bungkus sotong gula tu....aku xdapat makan sbb dia bg kat cikgu kesayangan dia kt sekolah....habis aku....?Mak aku memang x makan pun benda ni seme...Dia cuma suruh kakak aku belikan ikan bilis mata biru...(ada ke ikan bilis mata biru....mata hijau ke...pink ke xde ke..hahaha)
Hmm...mak aku tu asyik menangkan kakak je..INI TIDAK ADIL.....huhuhu


No comments:

Post a Comment