Tuesday 25 June 2013

HARI SEKOLAH....SARAPAN KAT RUMAH....

Hmmm...jerebu kat luar rumah masih tebal...tapi mak aku cakap hari ni dah sekolah sbb berita TV malam tadi hanya cakap sekolah kat Klang je tutup....Hmmmm..tapi aku rasa malas la plak....Mak aku plak bagi lampu hijau...Kakak aku pun sama ....hahahaha..Malam tadi Maisarah  ngan Umi Amirah call tanya nak gi skolah ke x..? Aku cakap x tau lg..pada hal dalam hati memang xnak gi...hehehehe

Bangun pagi tengok mak aku dh gi keje...Ada nota kat tepi TV suruh sarapan sandwich telur....Inti dh ada dalam peti ais...tinggal kepit je ngan roti...Ntah mak aku tu suka sangat buat sandwich telur....


Tadi x tengok pun mak aku buat inti tu...tapi selalunya aku tengok mak aku x lenyek telur tu ngan garfu.Mak aku kata parut lagi cantik..Campur lada sulah(aku suka lada hitam) tambah mayonis & kata mak aku lagi tambah sikit gula baru sedap sbb mayonis tu ada sikit rasa masam..Pastu letak la tomato & daun salad....(Daun salad ni aku suka...tomato xsuka sbb masam...)

No comments:

Post a Comment