Saturday 25 May 2013

KAWAN BAIK or.....

Hmmmm....hai!aku x de ape-ape nk kngsi ngan korang...tapi aku nk jgak la kongsi benda yg best dlm hidup aku..hmm..smua org msti ade kwan baik kan?mcm aku gak..tapi aku rse ade sesetgah tu x de..tapi kbanyakkan ade right?mcm aku...aku pernah la kne 'kwn mkan kwan..'sesetgah org tu msti pernh kene mcm aku jgak kan?okey kawan baik aku ni perempuan..tapi ni crita lama okey?name dia...RAHSIA la...aku x tau knp die dgki ngan aku..tau x,dia hsut BFF aku tu yg aku ni seolah-olah aku ni jahat..dia buat mka sdih kat BFF aku tu..ok la,klau korang kne mcm aku ape prasaan korang?msti sakit hati right?sbnarnye aku tau yg dia tu mmg masalah..tpi aku diam..tapi lame-kelamaan dia tu mmg.....ntah la,x tau nk ckp mcm mne..tapi aku bkn nk mmbrukkan dia..cume..nk crite gak..aku tahu ni adat brkwan right?but..dia tu tmlampau giler kot..! And skrang ni,dia ade lgi kt skola..cme aku x rpat ngan dia..skrg nih,aku dh mkin rapat ngan BFF aku..pase kwan-kwan aku yg bce blog ni..korang jgn trase plak..! :) ok la tu je aku nk kngsikan pde hri ni..bye!

1 comment: